Empati Reklam 100. Konser

Yeniden merhaba,

Öncelikle Empati Reklam olarak 100. Konserimizi geçtiğimiz Haziran ayında düzenlemiş bulunmaktayız. Kurulduğumuz günden bu yana müşterilerimize doğru projelerle hizmet vererek çizgimizden sapmamaya çalıştık. Kaliteden ödün vermemek adına elbette ki projeler kaybettik ama bize göre kalitesiz işler yapmaktansa sunulan standartların üzerinde işler yapmak daha önemliydi.

Başarıyla tamamladığımız projelerimizden bazılarını sizlerle daha önce paylaşmıştık. Şimdi de sizlere 100. Konserimizden kısa kısa notlar vermek istiyoruz. Öncelikle 100. Konserimizi küçük – büyük herkesin beğeni ve ilgi ile izlediği Funda Arar ‘la gerçekleştirdik. Funda Arar bize göre doğru bir isimdir. Kendisi düzgün kişiliği ve mükemmel sesi ile halkın sevgilisi/sanatçısı rolündedir. Çalışması da, dinlemesi de mükemmel bir sanatçıdır.

Carrefour Bursa Alışveriş Merkezi’ nde 26 Haziran günü açık otopark alanında gerçekleştirdiğimiz Funda Arar konserimize ortalama 18.000 in üzerinde kişi katılmıştır. Konserden yaklaşık 25 gün önce açılan standımızda AVM içerisindeki mağazalardan 50 TL ve üzeri alışveriş fişi karşılığı davetiye dağıtılmıştır.
Toplam üretilen konser davetiye sayısı 55.000 adet olup, bunun 54.700 adeti dağıtılmıştır.Bu da AVM içerisinde bizim kayıt altına alabildiğimiz satış tutarının 1.985.000,00 TL olduğunu göstermektedir. Tıpkı Carrefour İçerenköy AVM’ de olduğu gibi konserden saatler öncesinden gelen tüketiciler gerek ortak kullanım alanlarında, gerekse mağazalarda vakitlerini geçirerek daha da hareketli bir hale getirmişlerdir Carrefour Bursa AVM’ yi.

Birçok kişi iyi bir sanatçı ve önceden duyuru ile konsere tüketicileri toplamak kolay diye düşünebilir. Ancak konser günü hem İstanbul’ da hem de Bursa’ da sağanak yağmur veriyordu hava durumu siteleri. İstanbul’ u bilemeyiz ama Bursa’ da hava oldukça değişkendi. Bu da bize göre tüketicilerin gelip gelmeme konusunda iyice kararsız olması demekti.

Peki bu durumda ortak alınan kararlar – ki burada bir ajansın öngörüsü hayat kurtarabilir- doğrultusunda bizler neler yaptık? Her şeyden önce minimum 6.000 kişi kapasiteli bir çadır kuruldu. Konserin iptal edilmemesi adına sahnenin, protokol alanının ve izleyicilerin üzerleri kapatıldı ve rahat rahat konser izlenebilecek bir ortam yaratıldı.

Şansımıza beklenen yağmur yağmadı. Yaptığımız bunca iş boşamı gitti? Asla. Yapılan tüm hazırlıklar konser davetiyesi verilen tüketicilere de duyuruldu ki nasıl bir ortamda konseri izleyebileceklerini önceden bildiler. Bu durumda tüketiciler gözü kapalı konser alanına geldiler. Konser öncesi yapılan dj müzik yayını bekleyen kalabalığı eğlendirirken, 7 dakikalık 10. Yıl marşı eşliğindeki havai fişek gösterisi alandaki herkesi büyüledi.

Sonrasında sahne alan Funda Arar hem gözlere hem de kulaklara unutulmaz 2 saat sundu. Konser ile ilgili kısa bir videomuzu aşağıdaki linkten izleyebilir ve bizlerin yaptığı tüm aktiviteleri bu sayfadan takip edebilirsiniz.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150247147516544&ref=notif&notif_t=video_processed

Biz de tıpkı Funda Arar gibi tüm Bursa’ lılara yaptığımız aktivitelere her zaman gösterdikleri ilgiden dolayı tekrar tekrar teşekkürlerimizi sunuyor, 100. Konserimizin gururunu sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz..

Reklamlar

About empatireklam

Empati Reklam, 2001 yılının Ekim ayında İstanbul’da kuruldu. Türkiye’nin ilk ‘ticari pazarlama ajansı olan Empati Reklam bugün, Türkiye’de ve dünyada birçok ulusal ve uluslararası firma ve markaya, ihtiyaçlarına yönelik pazarlama ve iletişim hizmeti vermektedir. Firma, organizasyon, organize stand, kreatif, dekorasyon, şarap ithalatı, üretim, dijital marketing, lojistik ve promosyon olmak üzere 9 farklı hizmet kategorisini bünyesinde barındırmaktadır. Alanında uzman 35 kişilik profesyonel ekibi ile müşterilerine 360 derece bütünleşik pazarlama stratejileri sunmaktadır. Empati Reklam, aktif olarak göreve başladığı ilk günden itibaren, özerkliğini ve etkinliğini kaybetmeden, çizgiüstü ve çizgialtı hizmet veren reklam ajansları arasında kendine özgün bir kategori yaratmıştır. Kurulmasının hemen ardından hızla, müşteri ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda bünyesine yeni hizmet departmanları ekleyerek, 2003 yılının ilk çeyreğinde Türkiye’nin çeşitli illerinde bölge süpervizörlükleri ile hizmet vermeye başlamıştır. 2010 yılında ise, bölge süpervizörlüklerinin sayısı 8' e çıkartmıştır. Bükreş ofisinin açılmasıyla Romanya’da hizmete başlayan ajans, 2007 yılı itibari ile yurtdışına açılmıştır. Empati Reklam, 2008 yılının başında, ‘en iyi dekor ödülü’nü almış ve aynı yıl, 17 şehirde, 67 alışveriş merkezinde eş zamanlı olarak 5 farklı çekiliş kampanyası gerçekleştirme kapasitesine erişmiştir. Sürekli kendini geliştirmeyi misyon edinen ajans, değişen koşulları ve trendleri yakından takip etmektedir. Hızla yayılan hizmet ağına yenilerini eklerken, başarısını taçlandıran ödüllerin sayısını her geçen gün artırarak sağlam adımlarla ilerlemektedir.
Bu yazı Name içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s